dissabte, 30 d’abril del 2011

Programa de la Diada "Mallorca m'agrada"

Avui, dissabte, 30 d’abril, a la plaça Major de Palma, es farà La Gran Festa “Mallorca M’agrada!”, emmarcada dins de la Diada 2011 de l’Obra Cultural Cultural i que representarà l’acte central de la campanya “Mallorca M’agrada!”.

Durant tota la Diada:
- Paradetes de les associacions
- Envelat amb la projecció continuada dels lipdubs
- Repartiment de crespells amb la forma de Mallorca
- Pastís gegant amb la forma de Mallorca

17.00 hores - Actuació de Cucorba
18.00 hores - Ballada amb Música Nostra.
18.45 hores - Arribada de la desfilada “Mallorca m’agrada”, amb xeremiers, caparrots, batucades, dimonis i bèsties
18.30 hores - Acte central de la Diada amb:
- Actuació de foners
- Presentació de Francesc Aguiló
- Aixecada de pancartes amb el lema “Mallorca m’agrada!”, al so dels xeremiers
- Lectura del manifest a càrrec de Biel Vich, Joana Florit, Mahécor M’Bengue i Dolors Forteza-Rei
- Aixecada de pancartes amb el lema “Mallorca M’agrada!”, al so dels Ocults
- Discurs de Jaume Mateu, president de l’OCB
- Discurs de Toni Gisbert, coordinador d’Acció Cultural del País Valencià
- La Balanguera amb xeremiers

19.10 hores – Concert de Tomeu Penya
20.30 hores – Concert de Suasi
21.15 hores – Concert de La Gossa Sorda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada