dilluns, 11 d’abril del 2011

èxit de l'acte "Pollença m'agrada"

El divendres, 8 d’abril, a les 20.00 hores, a l’Església del Convent de Sant Domingo, es va fer l’acte "Pollença m’agrada", que va servir per presentar la nova delegació de Pollença. Va començar amb l’actuació dels Xeremiers Orats. Posteriorment, la presidenta de l’OCB de Pollença, Alícia Gómez, va presentar la nova delegació, i la vicepresidenta de l’OCB Marisa Cerdó la campanya "Mallorca m’agrada". Acte seguit, el poeta Bernat Cifre va recitar el poema “La Serra”, de Joan Alcover, i es va projectar el vídeo "Pollença m’agrada", realitzat
amb fotos de paisatges del municipi. Posteriorment, es varen lliurar els premis als participants al concurs de dibuix escolar "Mallorca m’agrada", als quals han participat alumnes de les escoles de Pollença. Per acabar, hi va haver un poc de menjar i regals per als assistents. L’acte, al qual varen participar 80 persones, va ser organitzat per l’OCB de Pollença.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada