dissabte, 12 de març del 2011

Més de 500 persones diuen "Capdepera m'agrada"

Moment de la lectura de textos literaris
Avui, dissabte, 12 de març, a les 17.00 hores, al Teatre de Capdepera, s'ha fet l'acte "Capdepera m'agrada", organitzat per l'associació Cap Vermell. L'esdeveniment forma parts de les activitats de celebració dels 30 anys de l'entitat cultural.

A les 17.00 h, s'ha fet la presentació del vídeo "Capdepera m'agrada!", enregistrat durant les darreres setmanes per Arnau Serra com a part de la campanya "Mallorca m'agrada". Hi han participat 29 entitats de Capdepera, cadascuna de les quals ha cantat, en grup, un fragment de la cançó "Aquesta terra ja no és seva", del cantautor gabellí Suso Rexach. El vídeo ha estat visionat durant tot l'horabaixa. 

A les 17.30 hores, en el local del Centre de Joves, s'ha fet la lectura del manifest "Mallorca m'agrada", a càrrec de l'anglesa Sally von Stunzer i de la valenciana Soledat Peiró. A continuació, ha començat la marató de lectura de texts literaris relacionats amb el lema "Mallorca m'agrada!", a càrrec de 20 persones del poble.

Per acabar l'acte, a les 19.00 hores, el Teatre ha estat l'escenari del lliurament dels Premis cap vermell 2010. L'acte ha començat amb un altre visionat del vídeo "Capdepera m'agrada". Després hi ha hagut la lectura de la justificació dels premis, que enguany han recaigut en Climent Garau i Arbona i en els Voluntaris de la Creu Roja. Prèviament, s'han projectat dos vídeos sobre els guardonats i hi h hagut intervencions de membres de Cap Vermell i del president de l'OCB, Jaume Mateu. L'acte ha estat amenitzat per la cantautora gabellina Joana Colom. També s'ha fet la presentació de l'anuari 2010 de Cap Vermell. Per cloure l'acte, hi ha hagut un berenar popular per als participants.
Podreu veure el vídeo durant els propers dies a www.capvermell.org 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada