dijous, 24 de març del 2011

Dies 25 i 26 de març: "Esporles m'agrada"+"Mallorcafestajove"


La campanya "Mallorda m'agrada" continua endavant. Demà, divendres, 25 de març, a les 20.00 hores, a la sala de plens de l'Ajuntament d'Esporles, començaran els actes amb la presentació a càrrec del president, Pere Palou. Acte seguit, hi haurà la conferència "Art contemporani a Mallorca", a càrrec d'Antoni Sansó, expert en art. Per acabar, hi haurà una picada. Serà a la sala de plens de l'Ajuntament.

L'endemà, dissabte, 26 de març, a les 11.00 hores, a l'aparcament nou de Ca l'Amet, reprenen els actes amb la pintada del mural "Esporles m'agrada", a càrrec del Centre d'Esplai La Cadernera, amb la col·laboració  i coordinació de Maio.

Posteriorment, a les 15.00 hores, a la Fàbrica, hi haurà l'enregistrament del lipdub "Esporles m'agrada", a càrrec de gent de tot el poble.

A partir de les 19.30 hores, les activitats s'organitzen conjuntament amb la campanya "Mallorcafestajove", dels Joves de Mallorca per la Llengua. A aquesta hora, a la sala de plens de l'Ajuntament, hi haurà la conferència "Drets lingüístics", a càrrec de Tomeu Martí.

A les 20.30 hores, a la pista de tennis de Son Quint, hi haurà una torrada popular, a càrrec del Casal de Joves de Tramuntana. El preu és de tres euros. Posteriorment, es llegirà el manifest "Mallorca m'agrada. Esporles m'agrada".

Per acabar, a les 22.00 hores, també a la pista de tennis de Son Quint, es farà una revetla popular amb els grups Eskasos, Skagerrak i Baix'n'nicotina.

L'activitat ha estat organitzada conjuntament per l'OCB d'Esporles, els Joves de Mallorca per la Llengua, el Centre d'Esplai La Cadernera i el Casal de Joves de Tramuntana. Amb el suport de l'Ajuntament d'Esporles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada